Vrijgave

Meredith Christman
IMI Sensors - Marketing(716) 684-0002
mchristman@pcb.com

PCB Piezotronics lanceert een beladingsversnellingsmeter voor zeer hoge temperaturen met UHT-12™ element

Ontworpen voor omgevingen met hoge temperaturen in de auto-, energie-, ruimtevaart- en defensie-industrie

20 november 2017 DEPEW, NY - PCB Piezotronics, fabrikant van trillings- en drukbewakingsinstrumenten, kondigde de lancering aan van Model 357A63, een versnellingsmeter met laaduitvoer bij zeer hoge temperatuur (900 °F) met een UHT-12™ detectie-element. Dit product, met een miniatuurformaat en geïsoleerde behuizing, is ontwikkeld voor gebruik in de luchtvaart/energieopwekking, turbineonderzoek & -ontwikkeling en NVH-toepassingen in auto-aandrijflijnen.

De nieuwe UHT-12™ kristaltechnologie heeft de volgende kenmerken:
  • Afwezigheid van pyro-elektrische geluidspieken.
  • Gevoeligheid die consistenter blijft over een groot temperatuursverschil.
  • Afschuifmodus kristallen geïsoleerd van basisrek & transversale meetfouten.
  • De eigen kristaltechnologie wordt geleverd in een hermetische verpakking en heeft bewezen betrouwbaar te zijn in honderden installaties.

PCB Piezotronics biedt verschillende laadversterkers om de lancering van deze nieuwe versnellingsmeter te ondersteunen, waaronder de modellen 422E35 en 422E36. Voor alle technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Meredith Christman via mchristman@pcb.com of 716-684-0003 x2071.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, trillings-, druk-, kracht-, koppel-, belastings- en reksensoren, evenals de pionier van de ICP®-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-, luchtvaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLineSM en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB® zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.