Vrijgave

Katie Lehman, Marketing
klehman@pcb.com

Twee nieuwe Triaxiale ICP®-geïsoleerde versnellingsmeters

TEDS ingeschakeld en eenvoudig te installeren

15 juni 2017, Depew, New York - PCB's twee nieuwe triaxiale ICP® accelerometer modellen 354A04 en 354A05 zijn case isolated om de meetnauwkeurigheid te helpen garanderen in aanwezigheid van elektrische ruisbronnen zoals EMI en aardlussen. Deze versnellingsmeters zijn robuust, met duurzame titanium behuizingen. Het case isolated ontwerp maakt speciale isolatievoeten, coatings en geïsoleerde montageschroeven overbodig. Door de bevestigingsconfiguratie met doorgangsgaten kunnen de versnellingsmeters 360° worden gedraaid voordat de schroef wordt aangedraaid, wat de installatie vergemakkelijkt.

Beide modellen zijn voorzien van TEDS IEEE 1451.4 voor eenvoudige tracering en registratie, met vermelding van fabrikant, modelnummer, serienummer, kalibratiedatum, gevoeligheid, frequentiebereik en meet-ID.

Geval-isolatie maakt deze versnellingsmeters ideaal voor trillingsmetingen aan structuren met een slechte elektrische aarding. De behuizingen zijn hermetisch afgesloten voor betrouwbare werking in hoge vochtigheid en vuile omgevingen. Beide versnellingsmeters hebben een bedrijfstemperatuurbereik van -65 tot 200° F (-54 tot 93° C) en een frequentierespons van 0,4 tot 5000 Hz. Deze eigenschappen maken ze ideaal voor vluchttesten, grondtrillingstesten en omgevingsstressonderzoeken.

De ingebouwde ICP® microelektronica zorgt voor een ruisarm uitgangssignaal met lage impedantie dat geschikt is voor signaaloverdracht over kabellengtes van honderden meters. Elke ICP® signaalverwerker of gegevensverzamelaar met een ICP® constante stroomvoorziening kan worden gebruikt om de versnellingsmeters van stroom te voorzien.

De modellen 354A04 en 354A05 zijn beschikbaar voor onmiddellijke verzending.

Triaxiale ICP® versnellingsmeter model 354A04 van PCB Piezotronics, Inc. met TEDS.

PCB Piezotronics Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, trillingen, druk, kracht, koppel, belasting en reksensoren, evenals de pionier van de ICP® technologie. Deze instrumentatie wordt wereldwijd gebruikt door ontwerpers en professionals in voorspellend onderhoud voor test, meting, bewaking en controle in de auto-industrie, ruimtevaart, industrie, R&D, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en meer. Ons Platinum Stock Sensors programma garandeert een verzending op dezelfde dag van meer dan 10.000 sensoren met levenslange garantie. Met een wereldwijd ondersteuningsteam van Field Sales, Application Engineers en Customer Service Representatives, staat PCB® trots achter hun producten met de diensten die u het meest waardeert, waaronder een 24-uurs SensorLineSM, een wereldwijd distributienetwerk en de enige verplichting in de industrie tot totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS is te vinden op www.mts.com.

PCB® en ICP® zijn geregistreerde handelsmerken van PCB Piezotronics.