Voor onmiddellijke publicatie

Tina McKean, Marketing
tmckean@pcb.com

Snelstartprogramma's voor universiteitslaboratoria voor akoestiek, civiele techniek, werktuigbouwkunde en natuurkunde

Kortingen op sensorkits en ervaring uit de industrie zorgen samen voor een snelle en eenvoudige implementatie

11 september 2017, Depew, NY -PCB Piezotronics, Inc. kondigt de lancering van zijn universitaire laboratoriumprogramma's aan. Deze programma's bieden aanzienlijke kostenbesparingen voor akoestiek-, civiele techniek-, werktuigbouwkunde- en natuurkundecurricula met praktijkgerichte studentenlabs. Elk programma bundelt sensoren en accessoires, laboratoriumexperimenten, klassikale lezingen en een technische poster voor gebruik in academische klaslokalen en laboratoria.

Met een geschiedenis van het leveren van sensoren met korting aan de academische gemeenschap, breidt PCB® zijn betrokkenheid uit met vier nieuwe laboratoriumprogramma's die zowel doorgewinterde als beginnende instructeurs helpen uitgebreide educatieve programma's te bieden voor hun technische klassen. Studenten kunnen praktijkervaring opdoen met state-of-the-art sensoren die gebruikt worden door hedendaagse onderzoeks- en ontwikkelingsfaciliteiten over de hele wereld.

Elk laboratoriumprogramma omvat:

• Discipline-specifieke kits met de meest gebruikte sensoren (akoestiek, trillingen, kracht) en accessoires
  • Instructeurshandleiding van laboratoriumexperimenten met stapsgewijze instructies
  • Technische poster voor display in laboratoria
  • Een klassikale lezing door een PCB® expert

Deze programma's zijn eenvoudig te bestellen en te gebruiken, en verkrijgbaar met een aanzienlijke korting om tegemoet te komen aan krappe academische budgetten. Aanbevolen optionele producten zijn ook afgeprijsd. Aanvullende technische disciplines zullen in de nabije toekomst worden toegevoegd.

Ga voor meer informatie naar www.pcb.com/university of neem contact op met Andrew Spike, Business Development Manager via aspike@pcb.com of (716) 684-0001.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, trillings-, druk-, kracht-, koppel-, belastings- en reksensoren, evenals de pionier van de ICP®-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-, luchtvaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLineSM en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB® zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.

PCB® en ICP® zijn geregistreerde handelsmerken van PCB Piezotronics, Inc.