Vrijgeven:

(800) 828-8840 x102713
a barill@ pcb.com

IMI Sensors brengt nieuwe Micro-Power, Embedddable ICP® Accelerometers uit

voor integratie in draadloze producten en systemen

2 april 2024, Depew, NY - IMI Sensors, fabrikant van instrumenten voor industriële trillingsbewaking, kondigt met trots de toevoeging aan van de nieuwe micro-power modellen 66203RPZ1 en 66213RPZ1 aan de lijn van embeddable industriële versnellingsmeters. Deze versnellingsmeters, die ideaal zijn voor gebruik in bewakingsproducten en -systemen op batterijen, hebben een settlingtijd van microseconden en een extreem laag stroomverbruik, waardoor de batterij maanden tot jaren langer kan worden vervangen dan bij vergelijkbare modellen. Naast de brede frequentierespons die de piëzo-elektrische technologie biedt (1 - 12.500 Hz, ± 3 dB), onderscheidt de strategische plaatsing van het sensorelement aan de onderkant van de behuizing het ontwerp van inbedding van MEMS-apparaten, waardoor een strakkere koppeling met het te meten object mogelijk is en ongewenste trillingen worden geminimaliseerd voor een optimale signaalintegriteit.

De belangrijkste specificaties zijn:

• Laag stroomverbruik: 180 µW
  • Laag stroomverbruik: 60 µA
  • Snelle inschakel- en setteltijd: 350 µs
  • Spanningsbron: Werkt binnen een bereik van 3,0 - 5,5 VDC

IMI's ingebouwde microversnellingsmeters zijn speciaal ontworpen voor industriële toepassingen, met gevoeligheidsopties van 50 of 100 mV/g, een frequentierespons van 1 - 12.500 Hz (± 3 dB) en een versnellingsbereik van 25 g.

Voor alle technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Matthew Negaard, Business Development Manager IMI Industrial and Digital Sensors op MNegaard@pcb.com.

Over IMI Sensors

IMI Sensors is een wereldwijde ontwerper en fabrikant van instrumenten voor industriële trillingsbewaking, waaronder versnellingsmeters, trillingszenders, schakelaars, kabels en accessoires. Onze industriële sensoren worden gebruikt om onbalans, lagerdefecten en uitlijnfouten op te sporen door machinetrillingen te meten voor vroegtijdige foutdiagnose, het verminderen van stilstand en het beschermen van kritieke machines. Voor energieopwekking en energietoepassingen die precisiemeting vereisen, biedt IMI ook druksensoren en versnellingsmeters. Met een wereldwijd klantenserviceteam, een 24-uurs sensorenlijn en een wereldwijd distributienetwerk streeft IMI naar totale klanttevredenheid. IMI Sensors is een divisie van PCB Piezotronics, Inc. Meer informatie over IMI Sensors vindt u op www.pcb.com.