Vrijgeven:

Voor meer informatie:
Kristen Lovejoy
k lovejoy @pcb.com

PCB Piezotronics toont zijn toewijding aan de hoogste kalibratienormen met ISO 17025 accreditatie

Endevco piëzoresistieve druksensoren worden nu geleverd met A2LA-geaccrediteerde kalibratie

6 februari 2024 - Depew, NY - PCB Piezotronics (PCB®) is verheugd aan te kondigen dat statische kalibraties van Endevco Piezoresistieve druksensoren nu zijn geaccrediteerd door de American Association for Laboratory Accreditation (A2LA) (Certificaatnummer 1862.02).

A2LA accreditatie betekent dat PCB's Endevco piëzoresistieve druksensorkalibraties aantoonbaar voldoen aan de ISO/IEC 17025 standaard in de faciliteit in Halifax, North Carolina. Deze nieuwe accreditatie toont PCB's inzet voor het leveren van nauwkeurige en betrouwbare kalibraties, zodat onze klanten kunnen vertrouwen op hun testresultaten. De kalibratiecertificaten bevatten waardevolle informatie, waaronder lineariteit over volle schaaldruk, thermische gevoeligheid en thermisch nulpunt van -18 tot +93 °C (0 tot 200 °F).

Endevco piëzoresistieve druksensoren hebben een uniek silicium diafragmaontwerp, dat een extreem hoog uitgangssignaal en een hoge resonantiefrequentie produceert. Deze sensoren hebben een buitengewone lineariteit en herhaalbaarheid met vrijwel geen hysteresis.

Ga voor meer informatie naar https://www.pcb.com/sensors-for-test-measurement/pressure-transducers/piezoresistive-pressure-sensors. Voor technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Jennifer MacDonell, MEMS Product Line Manager bij PCB Piezotronics, op JMacDonell@endevco.com.

Over Endevco

Endevco biedt een compleet assortiment dynamische test- en meetsensoroplossingen, waaronder piëzo-elektrische, piëzoresistieve, MEMS en versnellingsmeters met variabele capaciteit, evenals hoeksnelheids-, schok- en 6 DoF-sensoren, miniatuur druksensoren, signaalconditioners, kabels en accessoires. Ons merk staat bekend om zeer betrouwbare producten met een breed scala aan testtoepassingen, waaronder auto-ontwerp en crashtests, het testen van vliegtuigen en ruimtevoertuigen, het testen van wapens en munitie en algemene laboratoriumtests. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk streeft Endevco naar totale klanttevredenheid. Endevco is een aangenomen naam van PCB Piezotronics of North Carolina, Inc., dat een volledige dochteronderneming is van PCB Piezotronics, Inc. Meer informatie op www.endevco.com.

Over Amphenol

Amphenol Corporation is een van 's werelds grootste ontwerpers, fabrikanten en verkopers van elektrische, elektronische en glasvezelconnectoren en interconnectiesystemen, antennes, sensoren en sensorgebaseerde producten en coaxiale en snelle speciale kabel. Amphenol ontwerpt, produceert en assembleert zijn producten op faciliteiten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië, Australië en Afrika en verkoopt zijn producten via zijn eigen wereldwijde verkoopteam, onafhankelijke vertegenwoordigers en een wereldwijd netwerk van elektronica distributeurs. Amphenol heeft een gediversifieerde aanwezigheid als leider in snelgroeiende gebieden van de interconnectiemarkt, waaronder: Automobiel, Breedbandcommunicatie, Commerciële Lucht- en Ruimtevaart, Industrieel, Informatietechnologie en Datacommunicatie, Militair, Mobiele Apparaten en Mobiele Netwerken. Ga voor meer informatie naar www.amphenol.com.