Vrijgeven:

Voor meer informatie:
Kristen Lovejoy
k lovejoy @pcb.com

Meet nauwkeurig de rotatiesnelheid met PCB's nieuwe triax hoeksnelheidssensor

Introductie van Endevco Model 7330 Triaxiale Hoeksnelheidssensor

24 januari 2024 - Depew, NY - PCB Piezotronics (PCB®) introduceert onze nieuwe Endevco® Model 7330 triaxiale hoeksnelheidssensor. Het biedt nauwkeurige meting van rotatiesnelheid in een klein, lichtgewicht pakket dat robuust genoeg is voor extreme omgevingen, zoals automotive veiligheidstesten.

Model 7330 functies:

• Grote bandbreedte
  • Uitstekende lineariteit
  • Compact, lichtgewicht pakket
  • Robuust tot 10.000g schok en voldoet aan IP 67
  • Groot bedrijfstemperatuurbereik van -40 tot +105°C (-40 tot 221°F)
Endevco Model 7330

Model 7330 heeft een volledig bereik voor hoeksnelheden van ±100, ±500, ±1500, ±6000, ±8000, ±12000 en ±18000 graden/sec en biedt een volledige spanningsuitvoer van ±2V. Deze sensor is ontworpen voor kantel- en veiligheidstests in de auto-industrie, maar blinkt ook uit in een breed scala aan schok- en trilbewegingstoepassingen, waaronder helm-, sport- en ruimtevaarttests.

Ga voor meer informatie naar https://endevco.com/contentstore/mktg/downloads/edv-ds-7330_lowres.pdf. Voor technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Jennifer MacDonell, MEMS Product Line Manager bij PCB Piezotronics, op JMacDonell@endevco.com.

Over Endevco

Endevco biedt een compleet assortiment dynamische test- en meetsensoroplossingen, waaronder piëzo-elektrische, piëzoresistieve, MEMS en versnellingsmeters met variabele capaciteit, evenals hoeksnelheids-, schok- en 6 DoF-sensoren, miniatuur druksensoren, signaalconditioners, kabels en accessoires. Ons merk staat bekend om zeer betrouwbare producten met een breed scala aan testtoepassingen, waaronder auto-ontwerp en crashtests, het testen van vliegtuigen en ruimtevoertuigen, het testen van wapens en munitie en algemene laboratoriumtests. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk streeft Endevco naar totale klanttevredenheid. Endevco is een aangenomen naam van PCB Piezotronics of North Carolina, Inc., dat een volledige dochteronderneming is van PCB Piezotronics, Inc. Meer informatie op www.endevco.com.

Over Amphenol

Amphenol Corporation is een van 's werelds grootste ontwerpers, fabrikanten en verkopers van elektrische, elektronische en glasvezelconnectoren en interconnectiesystemen, antennes, sensoren en sensorgebaseerde producten en coaxiale en snelle speciale kabel. Amphenol ontwerpt, produceert en assembleert zijn producten op faciliteiten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië, Australië en Afrika en verkoopt zijn producten via zijn eigen wereldwijde verkoopteam, onafhankelijke vertegenwoordigers en een wereldwijd netwerk van elektronica distributeurs. Amphenol heeft een gediversifieerde aanwezigheid als leider in snelgroeiende gebieden van de interconnectiemarkt, waaronder: Automobiel, Breedbandcommunicatie, Commerciële Lucht- en Ruimtevaart, Industrieel, Informatietechnologie en Datacommunicatie, Militair, Mobiele Apparaten en Mobiele Netwerken. Ga voor meer informatie naar www.amphenol.com.